سیسکو شرایط استفاده از سخت‌افزارهای دست‌دوم را محدود کرد

سیستم جدید صدور مجوز هوشمندی که سیسکو برای دستگاه‌های خود به‌کار گرفته است، محدودیت‌هایی را برای مشتریانش رقم خواهد زد. 
 
سیسکو (Cisco)، تولیدکننده‌ی سخت‌افزارهای شبکه، تغییرات زیادی بدون اطلاع قبلی در نحوه‌ی فروش محصولات خود ایجاد کرده است. استفاده‌کنندگان از محصولات این شرکت پیش‌ از این می‌توانستند به‌راحتی سخت‌افزارهای دست‌دوم را خریدوفروش کنند، اما سیستم هوشمند صدور مجوز (Smart Licensing System) که بیشتر محصولات سیسکو را دربرمی‌گیرد، مجوز استفاده از دستگاه‌ها را به‌ روشی غیرعادی و نامتداول از خود سخت‌افزار جدا کرده است.

صدور مجوز نه‌چندان هوشمند

سیستم صدور مجوز سیسکو سال ۲۰۱۵ معرفی شد؛ اما استفاده از آن اکتبر گذشته و به‌همراه به‌روزرسانی استاندارد IOS XE 16.9 اجباری شد؛ به‌ این‌ ترتیب، استفاده از سیستم هوشمند صدور مجوز یادشده برای سوئیچ‌های سری کاتالیست ۳۶۵۰، ۳۸۵۰ و ۹۰۰۰ سیسکو قابل اجرا است.

ثبت اسناد رسمی فراد 

 

نرم افزار مدیریتی فراد یک نرم افزار ویژه برای ذخیره سازی اسناد و پرونده های ی موجود شما در بایگانی، نرم افزار های قدیمی و سامانه ثبت آن است. در واقع مواردی چون پراکندگی اطلاعات در بایگانی فیزیکی ، و همچنین مشکلاتی که در ثبت آنی و بایگانی اطلاعات در نرم افزار های قدیمی تر مثل پارس تیراژه، موجب سردرگمی و عدم دسترسی سریع و آسان به اطلاعات می شود، مهندسان به فکر ایجاد این برنامه جامع بومی شدند تا قدمی موثر در راه ذخیره سازی اسناد برداشته باشند. در واقع این نرم افزار را می توانیم نسخه آپدیت شده نرم افزار پارس تیراژه بنامیم. 

 

اهداف نرم افزار فراد

  1. تجمیع و یکپارچه سازی تمامی اسناد دفترخانه 

  2. تسریع دسترسی به اسناد و اطلاعات تمامی

نرم افزار پزشکیار 

 

 

نرم افزار پزشکیار یک نرم افزار تخصصی برای کلینیک ها و مطب های پزشکی می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت علم و همچنین با توجه به حجم بالای کاری که امروزه وجود دارد و همچنین با توجه به اهمیت نگهداری اسناد پزشکی بیماران نیاز است تا از اسناد فیزیکی و کاغذی که اصولا دستیابی به آنها نیز زمان بر خواهد بود، به سمت ثبت و نگهداری آن ها در سیستم های کامپیوتری کوچ کنیم. نرم افزار پزشکیار در واقع یک نرم افزار پزشکی می باشد، که پزشک می تواند تمامی امور مالی و حسابداری خود را در این نرم افزار محاسبه و ثبت نماید. همچنین تمامی نسخه های خروجی ، دارو های ورودی و خروجی و مواردی از این قبیل را به راحتی درون نرم افزار می

برنا یک نرم افزار پیشرفته جهت مدیریت و گزارش گیری ازActive Directory می باشد. این نرم افزار در سه حوزه مدیریت کاربران و کامپیوتر های دامین، گزارش گیری از اکتیو دایرکتوری و مانیتورینگ امنیت اکتیودایرکتوری، نیاز های مدیران فناوری اطلاعات و راهبران شبکه را پوشش می دهد. برنا تحت وب بوده و امکان مدیریت چندین دامین مختلف را به صورت متمرکز فراهم می سازد.وجود بیش از 40 گزارش متنوع  و امکانات مدیریت گروهی کاربران ، استفاده از برنا را برای واحد IT سازمان جذاب و کاربردی می کند. همه آنچه که باید در AD مدیریت کنید

"سرویس Active Directory به عنوان یک سرویس زیرساختی و پایه در هر شبکه ای شناخته می شود و عملکرد سایر سرویس ها به آن وابسته است، بروز هر گونه اختلال و یا نفوذ در این سیستم، عملکرد و امنیت کل سازمان را تحت تاثیر قرار

نرم افزار سیستم جامع مانیتورینگ شبکه و دیتا سنتر بینا

نرم افزاری پیشرفته برای مانیتورینگ شبکه و دیتاسنتر می باشد. سیستم مانیتورینگ بینا کلیه اجزاء موجود بر روی شبکه شامل سرورها، سرویس ها، پایگاه های داده، پهنای باند، شرایط محیطی مانند درجه، دما و رطوبت، نرم افزارها و تجهیزات شبکه ای را به صورت 24 ساعته نظارت می کند و در صورت ردیابی هرگونه اختلال (از کارافتادگی) و یا کاهش کیفیت، با ارسال انواع اخطار، مسئولان شبکه و یا مدیران مربوطه را از موضوع با خبر می سازد. گزارشات سیستم مانیتورینگ بینا تصویری واضح از سطح کیفیت سرویس های فناوری اطلاعات ارائه می دهد. مانیتورینگ دسترس پذیری شبکه و دیتا سنتر مانیتورینگ سرورها

نظارت دقیق بر میزان استفاده از منابع، وضعیت سخت افزاری، سرویس ها و پروسه ها

Windows, Linux , Sun, Unix

مانیتورینگ پایگاه داده

مهمترین کاربردهای CRM مدیریت فعالیت ها و یاداوری ها مدیریت پست الکترونیک سیستم جامه گزارش گیری سیستم مدیریت اسناد و اطلاعات مدیریت مشتریان اتوماسیون فروش و.... علت استفاده از CRM سرعت بسیار  بالای دسترسی به اطلاعات کاهش هزینه ها افزایش سهم بازار دسترسی اسان به سیستم از هر نقطه از دنیا و...  ویتایگر فارسی نسخه 6 تقویم شمسی - فاکتور به فرمت استاندارد اداری دارایی ایران - ارسال و دریافت فکس - ایمیل - پیامک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان و سیستم مدیریت اتوماسیون داری و سیستم رایگان حضور و غیاب پرسنل و کارمندان مدیریت سیستم تلفنی و تعریف شماره های داخلی IVR - سیستم freeswitch فارسی ودانلود فارسی ساز vtigercrm6 • سیستم مدیریت مخاطبین و مشترکین(ذخیره اطلاعات مخاطبین شرکت) • مدیریت انبارداری و کنترل ورود و خروج کالاها • سیستم ثبت فاکتور و پیش فاکتور به فرمت رسمی و استاندارد اداره دارایی ایران • امکان ارسال مستقیم فاکتور و پیش فاکتور بصورت فکس یا ایمیل برای مشتریان • امکان مدیریت

نرم افزار دفاتر اسناد رسمی یکی از فعالیتهای گسترده این شرکت کامپیوتریزه کردن امور جاری دفاتر اسناد رسمی میباشد و این موفقیت با یاری خداوند متعال و نتیجه زحمات و پیگیری 15 ساله این شرکت پس از تسلط به امور و قوانین جاری دفاتر اسنادرسمی کسب گردیده است و هم اکنون در بیش از 2000 دفترخانه تهران و شهرستانها پیاده سازی و مشغول بهره برداری میباشد این شرکت با استفاده از کادری مجرب و امکانات وسیع در زمینه طراحی ،آموزش مناسب و رایگان بهمراه جزوه و خدمات پس از فروش توانسته است یک برنامه سهل الاستفاده جهت امور دفاتر اسنادرسمی تهیه و تدوین نماید که گزیده ای از فعالیتهای آن عبارتست از: سیستم سندنویسی در این قسمت از برنامه ،متن سندهائی که ثابت هستند ( از قبیل قطعی منقول و غیرمنقول،صلح تلفن،وکالت گمرکی،قراردادهای بانکی و غیره) از قبل وارد کامپیوتر شده و آماده