نرم افزار Sepand POS نرم افزاری پیشرو در صنعت رستوران داری می باشد و با حضور در بیش از 4000 مجوعه رستورانی در سراسر کشور پاسخگوی نیازهای اصناف مختلف صنعت غذا مانند : رستوران ، فست فود ، کافی شاپ ، تهیه غذا ، سفره خانه و ... می باشد . سهولت استفاده از نرم افزار و همچنین وجود قابلیت های مختلف آن در بخش های مدیریتی باعت امنیت و آسایش خاطر شما می گردد و سرعت در خدمات دهی به مشتریانتان و بهبود بهره وری در کارکنانتان را به طرز چشم گیری افزایش خواهد داد .

Sepand POS در نسخه های مختلف و ویژگی هایی خاص برای انواع اماکن غذایی با سرویس دهی های مختلف مانند Table Service , takeaway , Delivery می باشد که بسته به نوع نیاز مجموعه خود ، قادر خواهید بود از آن استفاده

 نرم افزار جامع رستورانی سپند شامل سه بخش : فروش , انبارداری و حسابداری می باشد . بدین ترتیب کنترل تمامی قسمتهای رستوران را در یک پکیج و به صورت یکپارچه در اختیار خواهید داشت .همچنین در بخش انبارداری با ثبت و نگهداری سوابق خرید ، محاسبه بهای تمام شده ی محصولات و ارائه گزارش های دقیق ابزار مناسبی را در اختیار مدیران رستوران قرار می دهد تا فعالیت های خرید و تأمین مواد اولیه را به  خوبی کنترل و ساماندهی کنند . از آنجا که مجموعه رستورانهای زنجیره ای  ، دارای شعبات متعدد در سراسر کشور هستند ، نیاز به هماهنگی بین  شعبات و دفتر مرکزی جهت کنترل و نظارت بر عملکرد فروش و انبار دارند ، به همین منظور شرکت سپند با توجه به کارنامه درخشان در زمینه ی راه اندازی سیستم های یکپارچه ی فروش برای رستوران

کد

نام نسخه

قیمت

(تومان)

امکانات

031

سدنای پایه

95،000

چند انباره  بودن، تعریف گروههای کالا و خدمات،گروهبندی مشتریان، استفاده از بارکدخوان، صدور انواع فاکتورهای ( پیش فاکتور ،خرید ،فروش،مرجوعی،ضایعات ، مصرف و انتقال)،امکان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور،  ثبت عملیات مالی اتوماتیک (دریافت، پرداخت ، انتقال وجه بین بانک و صندوق ،درآمد و هزینه)

تنظیمات چاپ فاکتور ،چاپ فاکتور( A4  A5 و فیش پرینتهای  6cmو 8 )

پیشفرضها(صندوق،انبار و کارتخوان برای کاربران)، فیش و حواله دریافتی،تخفیف و مالیات بر ارزش افزوده در سطح فاکتور،ثبت مانده اول حسابها و موجودی اول دوره کالاها، انبار گردانی ، تعدیل اضافات و کسری انبار

مدیریت دوره های مالی (ایجاد سند افتتاحیه و اختتامیه به صورت اتوماتیک ) ، مدیریت (صندوق،تنخواه گردان ، مراکز هزینه و درآمد)، مدیریت کامل چکهای دریافتنی و پرداختنی، محاسبه مجدد بهای تمام شده کالاها، امکان ذخیره موقت فاکتورها، امکان کپی اقلام یک یا چند فاکتور در

تحت شبکه

پایگاه داده MS SQLServer

قابل نصب بر روی ویندوزهای 2000,2003, viata , win7 ,XP

نرم افزار صندوق قرض الحسنه سدنا

صندوق قرض الحسنه خانوادگی صندوق قرض الحسنه سازمانی

نرم افزار تعاونی اعتبار

نرم افزار صندوق قرض الحسنه سدنا محصول شرکت رایاسپهر در صندوقهای قرض الحسنه مستقل، خانوادگی و درون سازمانی کاربرد دارد. نرم افزار مورد نظر قابل سفارشی کردن برای مشتریان می باشد.

قسمت حسابداری

طبقه بندی حساب ها تا پنج سطح : گروه، کل، معین و دو سطح تفصیل ثبت ماهیت های مختلف برای حسابها امکان مشاهده درختی حسابها، جستجو و مشاهده گردش و مانده آنها تعیین لیست حسابهای سود و زیانی(درآمد و هزینه) سیستم کامل مدیریت چکهای دریافتنی و پرداختنی ، هشدار سررسید چکها ، مدیریت گردش چکهای دریافتنی در حالتهای اسناد دریافتنی ، در جریان وصول ، وصول شده ، مفقود شده و برگشت خورده نگهداری اطلاعات بانکها، شعبات بانک و

نرم افزار حسابداری پیمانکاران سدنا

 پیشنهاد ما استفاده از بهترین و ساده ترین نرم افزار روز جهت پیمانکارن محترم میباشد.

 

ساده ، دسترس بودن تمام اطلاعات، نرم و انعطاف پذیری ، آسان

تحت شبکه پایگاه داده MS SQL Server نصب بر روی ویندوزهای 2000,2003,XPو7وVista تعریف پروژه های پیمانکار(جهت سود و زیان هر پروژه) طبقه بندی حساب ها تا سه سطح:گروه، کل، معین و تفصیل  امکان ثبت آنها با ماهیت های مختلف امکان مشاهده درختی حسابها، جستجو، ایجاد، حذف و ویرایش حسابها، مشاهده گردش و مانده آنها ثبت و کنترل اطلاعات مربوط به اشخاص، شرکتها، مراکز هزینه، انواع حسابهای بانکی، انواع مختلف کاربران و تعیین دسترسی آنها نگهداری اطلاعات بانکها، شعبات بانک و کنترل حسابهای بانکی و دسته چکهای آنها طبقه بندی اسناد به وسیله تعریف نوع سند، همچون: سند افتتاحیه، اختتامیه، اصلاحی و . . ثبت سند در چهار وضعیت

نرم افزار صندوق فروشگاهی سدنا

این نرم افزار با بهره گیری از زبان برنامه نویسی C#  نوشته شده و بانک اطلاعاتی آن در MS SQL می باشد، بابررسی های انجام گرفته بر روی خواسته های مشتریان و کاربرانی که با نرم افزارهای قدیمی مشکل زیادی را داشته ،  این نرم افزار جهت کاربران گرامی  و مشتریان محترم، طراحی آماده و ارائه به بازرا گردیده تا شما عزیزان بسیار راحتر و آسانتر از نرم افزار صندوق فروشگاهی سدنا استفاده نموده و پس از پایان روز و بستن حسابهای هر روز لذتی مضاعف را احساس نمایید . sedna بخشی از امکانات  صندوق فروشگاهی سدنا خرید از آنجا که هر فروشگاه پس از خرید کالا می تواند آن را جهت عرضه به مشتریان ارائه نماید باید به نکات ذیل توجه نموده و از ابتدا پایه گذاری سیستم را بدرستی انجام دهد. •    ثبت درست اطلاعات کالاها(کد ،بارکد،ایران کد،نام