ثبت اسناد رسمی فراد
نرم افزار مدیریتی فراد یک نرم افزار ویژه برای ذخیره سازی اسناد و پرونده های ی موجود شما در بایگانی، نرم افزار های قدیمی و سامانه ثبت آن است. در واقع مواردی چون پراکندگی اطلاعات در بایگانی فیزیکی ، و همچنین مشکلاتی که در ثبت آنی و بایگانی اطلاعات در نرم افزار های قدیمی تر مثل پارس تیراژه، موجب سردرگمی و عدم دسترسی سریع و آسان به اطلاعات می شود، مهندسان به فکر ایجاد این برنامه جامع بومی شدند تا قدمی موثر در راه ذخیره سازی اسناد برداشته باشند. در واقع این نرم افزار را می توانیم نسخه آپدیت شده نرم افزار پارس تیراژه بنامیم.
اهداف نرم افزار فراد
1. تجمیع و یکپارچه سازی تمامی اسناد دفترخانه
2. تسریع دسترسی به اسناد و اطلاعات تمامی اسناد رسمی
3. کاهش حجم پرونده های فیزیکی و هزینه ای ناشی از بایگانی
4. ارتقا سطح امنینت در حفظ و نگهداری اطلاعات اسناد رسمی
5. تسهیل در اجرای تکلیف قانونی در خصوص نگهداری نسخه الکترونیک سند
چالش هایی که نیاز به نرم افزار فراد را بیش از پیش میکند:
- فضای زیاد اشغال شده توسط پرونده ها و دفاتر دستنویس
- دشواری جستجوی اطلاعات اسناد قدیمی
- عدم پشتیبانی از نرم افزار های پیشین در سیستم عامل های به روز
- از بین رفتن اطلاعات نرم افزار های پیشین
- عدم دسترسی آسان و تضمین شده به اطلاعات ( به علت برخط بودن سامانه ثبت آنی )
- عدم امکان نگهداری بانک اطلاعات سوابق اسناد در محل دفترخانه
ویژگی های مربوط به اسناد نرم افزار
1. انتقال اطلاعات اسناد قدیمی و اسکن ها به نرم افزار
2. به صورت خودکار اسناد را به صورت PDF ذخیره می کند
3. ایجاد آرشیو اسناد و دسترسی آسان و سریع به آن ها با جستجوی پیشرفته
4. محاسبه هزینه های مربوط به اسناد به صورت اتوماتیک
6. دفتر تلفن، گزارش ساز پیشرفته
آپشن های اختصاصی نرم افزار
1. عدم رمزنگاری اطلاعات اسناد دفترخانه
2. استفاده در شبکه داخلی دفترخانه و تعیین میزان دسترسی کاربران مختلف و توسعه قابلیت های مختص هر کاربر
3. تغییر شکل ظاهری مناسب
4. استفاده در نسخه های به روز سیستم عامل
5. انتقال اطلاعات نرم افزار های قدیمی به این نرم افزار
انتقال اطلاعات و اسکن اسناد قدیمی:
- قابلیت اسکن مستقیم و ویرایش فایل اسکن شده را دارد. همچنین دارای یکسری اقدامات کنترلی برای جلوگیری از ورود اشتباه اطلاعات مثل کنترل تکراری بودن شماره سند و ... می باشد.
- به طور همزمان چند کاربر می توانند با هم اطلاعات را اسکن و ثبت کنند.
ویژگی های جستجوی اطلاعات اسناد فراد:
امکان گروه بندی اسناد بر اساس اقلام اطلاعاتی مختلف مثل ماه و سال و نوع و سند و ..... و همچنین فیلتر بندی آن بر اساس اقلام اطلاعاتی و قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس این اقلام اطلاعاتی و همچنین امکان گرفتن خروجی به صورت فایل excel.
شرکت گیلان رایانه این افتخار را دارد که این نرم افزار بومی را به دفتر خانه ها و مراکزی که نیاز به ثبت اسناد دارند به عنوان تنها گوشه ای از خدمات در اختیارشان قرار دهیم و برگ سبزی در پیشرفت روند اداری کشور باشیم. برای اطلاعات بیشتر از این نرم افزار و همچنین استفاده از امکانات ویژه نرم افزار، با گروه کارشناسی گیلان رایانه در ارتباط باشید.